ℹ️ Vă reamintim că, în conformitate cu Legea nr. 196/28.09.2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea Asociațiilor de Proprietari și administrarea condominiilor, acestea au obligația de a respecta prevederile privind personalul angajat, respectiv administratorul.
ℹ️ Administrarea condominiului implică activități de administrare tehnică și întreținere a proprietății comune, contabilitate și casierie, care pot fi realizate de persoane fizice sau juridice autorizate conform legii.
‼️ Persoanele fizice atestate pentru funcția de administrator în conformitate cu prevederile Legii nr. 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari (abrogată prin Legea nr. 196/2018) pot îndeplini funcția de administrator numai dacă, în termen de 12 luni de la intrarea în vigoare a Legii nr. 196/2018 (termen prelungit ulterior până la 1 ianuarie 2022 prin Legea nr. 294/2020), obțin certificate de calificare profesională care dovedesc calificarea pentru ocupația de administrator de condominiu,
» Citește tot articolul pe: https://politikia.ro/administratie/primaria-orasului-mioveni-in-atentia-asociatiilor-de-proprietari/